Gradonačelnik Londona Sadiq Khan otkrio pobjednika ‘raznolikosti u oglašavanju’; sadrži nula bijelih ljudi

Gradonačelnik Londona Sadiq Khan otkrio pobjednika ‘raznolikosti u oglašavanju’; sadrži nula bijelih ljudi

Summit News

Gradonačelnik Londona Sadiq Khan otkrio je dobitnika nagrade “raznolikosti u oglašavanju” koja sadrži, pogodili ste, nula bijelih ljudi.

“Najveća snaga Londona je naša raznolikost, pa smo stoga izazvali oglašivače da stvore oglase koji će bolje predstavljati naše BAME zajednice (crne, azijske i etničkih manjina – op. a.)”, tweetao je Khan.

London’s greatest strength is our diversity, so we challenged advertisers to produce ads that better represented our BAME communities.

Mayor of London

I’m proud to unveil Nubian Skin as the winner of this year’s TfL Diversity in Advertising Competition. Look out for their empowering, inclusive adverts on the @TfL network.

View image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter

Poster je sadržavao šest oskudno odjevenih smeđih i crnih ljudi koji reklamiraju Nubian, kompaniju koja prodaje donje rublje ljudima tamnije boje kože.

Khan je rekao da je reklama “osnažujuća, inkluzivna”, samo ne baš inkluzivna za bijele ljude.

Ovo je još jedna potvrda da je “raznolikost” samo eufemizam koji znači “bez bijelih ljudi”. Reklama nije sadržavala uobičajeno simboličko prisustvo bijelca.

“Na koji način svi crni ljudi znače ‘raznoliko’?”, pitao se reper Zuby. “Ne možemo li se vratiti u normalu i slagati se? Ljudi su već umorni od toga.”

How is making everybody black ‘diversity’?

Can’t we all just go back to being normal and get along? People are tired.

“Ocjenjivački sud pohvalio je Nubian Skin za njihovu hrabru i osnažujuću kampanju — slaveći različite tipove tijela i tonova kože koje su podzastupljene u oglašavanju”, dodao je Khan.

Mayor of London

The judging panel praised Nubian Skin for their bold and empowering campaign – celebrating different body types and skin tones which are underrepresented in advertising. To find out more about the competition please go to: https://www.london.gov.uk/press-releases/mayoral/competition-to-improve-ethnic-diversity-in-adverts 

Winner of competition to improve ethnic diversity in advertising

City Hall and TfL have announced that hosiery brand Nubian Skin has won a major advertising competition

 

Ispitanici su istaknuli drugi tip tijela i tona kože koji je premalo zastupljen u oglašavanju — atraktivni bijeli ljudi — pošto je Khan zabranio izlaganje takvih reklama.

View image on Twitter

Well done for body shaming everyone who doesn’t have Nubian skin…https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/media/2016/jun/13/sadiq-khan-moves-to-ban-body-shaming-ads-from-london-transport 

Sadiq Khan moves to ban body-shaming ads from London transport

London mayor wants to stop running ads that promote unrealistic body expectations and demean women

Prošle godine je u Velikoj Britaniji također zabranjena reklama Volkswagena zbog kršenja “rodnih stereotipa” pošto je prikazala majku koja se brine za svoju bebu. Ona je također bila bijela.

Još jedna dozvoljena reklama viđena na podzemnoj željeznici prikazivala je bijelog lika i ukorila muške putnike zbog “muškog širenja”.

View image on Twitter

Reklame koje promoviraju homofobnu zemlju Brunei koja kamenuje homoseksualce također su u redu.

U međuvremenu, čini se kako su jedine reklame koje sadrže sve bijele likove u Londonu one koje potiču bijele ljude na sterilizaciju.